mandag den 21. juli 2014

Besøg af Henrik Arrildskov fra TV2 Nord

Her på feriens første dag har jeg haft besøg at Henrik Arrildskov fra TV2 Nord, hvor vi har filmet i haven og snakket om stauder.
Programmet bliver sendt på onsdag d. 23. juli kl. 19.30.

Så bliver der filmet og snakken går, man er selvfølgelig altid lidt nervøs i starten :-)


Så er vi næsten færdige på denne dejlige solfyldte morgen.


Vi ses i planteskolen når vi åbner igen d.4. august
God sommer
Kirsten Bengtson
www.thyboesminde.dk

6 kommentarer:

  1. Hej Kirsten.
    Det glæder jeg mig til at se. Nyder også ferien og har faktisk taget mig tid til at se nogle haveudsendelser på nettet. Det er jo en fordel når man ikke synes tiden er til det i hverdagen.
    Fortsat god ferie.
    Knus Helga

    SvarSlet
  2. Den udsendelse skal jeg bestemt også se - altså på computeren.

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig også til at se programmet. Hav en rigtig god ferie.

    SvarSlet
  4. Det gjorde du super flot

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg så selv kun de sidste 5 min. det er ikke rart at se sig selv på TV :-)

      Slet
  5. det da for galt jeg ikke har været ude ved dig endnu.....det må jeg se at får gjort..

    SvarSlet