torsdag den 22. maj 2014

Medlem af Haveselskabet?

Jeg har været medlem af Haveselskabet siden jeg var 18 år, og det er mange år siden :-)
Jeg føler mig hjemme der, og jeg ved, at hvis jeg har lyst til at opleve et foredrag eller en åben have, kan jeg bare tjekke Haveselskabets hjemmeside, eller DET SKER -siderne i medlemsbladet HAVEN.

Indgangsparti fra Thyboesminde Stauder
Derfor er det helt naturligt for mig, at give en lille rabat til Haveselskabets medlemmer på udvalgte stauder.
I webbutikken finder man i menuen : Haveselskabet - medlemstilbud. Her ligger tilbuddene samlet. Det eneste man skal huske er at skrive sit medlemsnummer i rubrikken bemærkninger

Planteskolen
I butikken på Skivervej 80 er tilbuddene markeret med et skilt, husk her medlemskortet.

Hyggekrog
I år er der lavet en lille hyggekrog, hvor man kan fordybe sig i alskens havebøger og blade.
Eller sidde med sin madpakke og kaffe.

Havehilsen
Kirsten Bengtson
www.thyboesminde.dk

2 kommentarer:

  1. Dejlig omtale - tak for det Kirsten.
    Og den hyggekrog skal da prøves.

    SvarSlet
  2. God idé - tak for oplysningen :)

    SvarSlet