tirsdag den 16. april 2013

Montbretie på tilbud

Foråret er endelig over os, og mange kasser med stauder er kørt ud i lyset igen fra stalden. I stalden opbevarer jeg stauder og knolde, der ikke kan overvintre ude i potten. Det er f.eks. skærmliljer, montbretier, elefantgræs, fennikel, mynter og høstanemoner. Mange af dem, jeg kører ind i november, kan sagtens overvintre ude i jorden, når de er plantet, men altså ikke i potte ovenpå jorden vinteren igennem.

Og her var det så jeg opdagede at jeg har alt for mange monrbretier, potterne er fyldte med knolde og stængler og trænger egnentlig til at blive delt, men her er nok at se til, så jeg vil hellere sætte dem på tilbud til 25 kr/stk.
De sorter det handler om er:
Mistral
Meteor
Gerbe d'or
John Boots
Red King
Aurea

Se mere om de forskellige sorter i webbutikken
Tilbuddet gælder indtil 15.maj eller så længe lager haves.

Forårshilsen
Kirsten Bengtson
Crocosmia 'Mistral'
Crocosmia 'Meteor'
Crocosmia 'Gerbe d'or'
Crocosmia 'Red King'
Crocosmia aurea
Crocosmia aurea i hånden og 'Red King' ved siden af, der er stor forskel i størrelsen  på blomsten.


1 kommentar:

  1. Det var da en rigtig god ide med lidt tilbud, jeg har bestilt:-)
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet